Yeni Iron Man: Harley Keener

ÖNCELİKLE BU SADECE BİR TEORİDİR!!


Harley Keener Kimdir, Hatırlamayanlara Ufak Bir Hatırlatma:

Harley, Iron Man 3 filminde karşımıza çıkan ve Tony Stark'a Iron Man zırhını tamir etmesi için yardım eden çocuk. Ty Simpkins tarafından canlandırılıyor. Simpkins, Iron Man 3 filmi çıktığı sırada 12 yaşlarında falandı. Bu yüzden muhtemelen Harley de 12 yaşındaydı ve şu an Ty Simpkins'in 17 yaşında olmasına bakarsak MCU'daki rolünde 14-15 yaşlarındaki Harley'yi canlandıracaktır.




Dediğim gibi; şu an 17 yaşında olan Ty Simpkins, "Harley Keener" rolü ile "Avengers: Endgame" oyuncuları arasında yer alıyor.

Tabii bu, bizi Endgame'de ve sonrasında Harley'in ne(ler) yapacağı düşüncesine yöneltiyor.

Bugün Instagram'da, Marvel hayran sayfalarında "Harley Keener, Tony Stark'tan sonraki Iron Man olabilir" diye bir muhabbet başladı. Ben de burada bunun ihtimallerini değerlendireceğim

Hazırsanız başlayalım:

(Neyeee? Benimle Birlikte Saçmalamayaaa)




Tony ve Harley'in Kesişen Yaşantıları!


Harley'i az biraz Tony'nin çocukluğuna benzetebiliriz. İkisi de baba sevgisi görmeden büyüdüler ve ikisi de zeki! Bunu nasıl mı anlayabiliriz? Hatırlarsanız Harley, Iron Man zırhının tamirine yardım etmişti ve bu çok kolay bir iş olmasa gerek. Yani en azından iyi bir mekanik yeteneği gerektiriyor olduğu bir kesin. Bu da Harley'in artısı.

Ayrıca: Tony Stark ona Stark Teknolojisi donanımlar bıraktıysa neden bunlar üzerinde kendini geliştiremesin ki? Sonuçta yıllarca ortada yoktu.

Harley ve Young Avengers Haberi!


Nerede okudum hatırlamıyorum ama Young Avengers konulu filmlerin çıkacağına dair bir şeyden söz ediliyordu, araştırırsanız siz de bulabilirsiniz. Benim düşüncem, Harley de Young Avengers'ın Iron Man'i olabilir! Bununla ilgili önünde bir engel yok. Özellikle de Endgame esnasında bir zırh edinme ihtimali gerçekleşirse. Özellikle de Emma Fuhrmann (Cassie Lang)Katherine Langford (Tahminen Kate Bishop) gibi Young Avengers'ı oluşturan üyelerin de olacağı bilgisi bu ihtimali daha çok arttırıyor. Çizgi romanlardaki kurguya bağlı kalmayan Marvel Studios, kesinlike Young Avengers'a dahil olmayan Harley Keener ve Peter Parker gibi MCU'ya dahil ettiği genç karakterleri de Young Avengers'a katacaktır. Ve bence 15 yaşındaki liseli Parker ile estirmeye başladıkları bu Young Avengers rüzgarı çok tutulacaktır.

Harley Hakkında Birkaç Tahmin Daha!


Şahsen benim içimdeki ses Harley'in Pepper Potts ve Peter Parker ile çok yakın olacağını söylüyor. Özellikle herkesin bildiği üzere Endgame'de Tony Stark öldükten sonrası.

Şu da var ki, kimsenin Tony Stark ve onu canlandıran Robert Downey JR. gibi harika bir Iron Man olabileceğine inanmadım ve inanmıyorum ama konu Harley Keener olunca en azından Iron Man'in anısını yaşatacak yeni bir Iron Man fikrine sıcak bakmaya başladım.

Bir de yukarıda bahsettiğim gibi, Peter Parker ile yakın olma konusu. Umarım böyle bir şey olur çünkü Harley-Peter yakınlığı görmeyi çok isterim. Tony'nin ölümünün o ikisini bir araya getireceğini ve yakınlaştıracağını düşünüyorum.

Belki de geleceğin Stony'si olurlar? ((Linç Geliyor))

Hem bir bakarız Far From Home filminde de Harley ortaya çıkar?

Olur mu olur, Marvel'dan her şeyi beklerim.

Neyse, buraya kadar iyi saçmaladım. Harley hakkında çok bir bilgi olmadığından tahminlerimi ve düşüncelerimi belirttim. Bunu sonuna kadar okuyan varsa çok teşekkür ederim ♥

İnstagram: starkfamilytr
Bi' el atarsınız ~


Ty Simpkins ve Tom Holland'ın Civil War galasından bir fotoğrafı:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kim Bu Captain Marvel?

Spider Man: Far From Home İlk Fragman Yayında!